Saturday, April 3, 2010

Madame Tutli Putli (Chris Lavis & Maciek Szczerbowski, 2007)

La animación en stop-motion me tiene absolutamente fascinada. Es un arte tan complejo, artesano, técnico, detallista,elaborado y mágico, pero además tan fresco y vivo, que no me canso nunca de él.
El otro día vi esta joya de 17 minutos que me dejó, cómo no, con la boca abierta.
Madame Tutli Putli, de Chris Lavis y Maciek Szczerbowski (2007)
Un desesperante viaje en tren de una señorita con unos ojos gigantescos que me dan repelús, me desarman, me conmueven y me dan pavor, todo a la vez.
❤ ❤ ❤

I´m completely captivated by stop-motion animation. It´s such a complex, artisan, technical, meticulous, elaborated, magical, and still so fresh and vivid art that i can never get tired of it.
I saw this 17 minutes little wonder that let me speechless.
Madame Tutli Putli, by Chris Lavis and Maciek Szczerbowski (2007).
A distressing journey by train of a young lady with huge eyes that creeps me out, disarm me, move me and terrify me, all the same time.



No comments:

Post a Comment

Muchas gracias por tus comentarios ❤ Thank you for your comments